Coca-Cola na komunikaci vzala FleishmanHillard

Agentura má zajistit několik služeb, od tradičních vztahů s novináři po kreativní produkci.

Výrobce nápojů Coca-Cola, respektive společnosti The Coca-Cola Company a Coca-Cola Hellenic Bottling Company, si pro komplexní komunikační služby v Česku a na Slovensku vybral globální komunikační agenturu FleishmanHillard. Komunikaci v Česku bude zajišťovat tým místní pobočky FleishmanHillard, na Slovensku bude partnerem agentura Seesame.

„Hledali jsme nejen velkou agenturu, co se týče rozsahu integrovaných služeb, ale i témat,“ uvedla Patricie Šedivá, public affairs & external communication manager Coca-Cola HBC pro Česko a Slovensko. „Jsme nejen jedním z největších světových producentů nápojů, které vyrábíme, prodáváme a distribuujeme, jsme ale také partnery dalších společností, jako jsou Gruppo Campari, Edrington nebo Monster,“ připomněla.

Agentura se zapojí do projektů pro celou škálu značek - od tradičních brandů, jako jsou Coca-Cola, Fanta, Sprite, Cappy či Kinley, až po ty, které přibyly do portfolia v posledních letech, jako jsou Costa Coffe či přírodní voda Natura.

Agentura bude pro Coca-Colu zajišťovat několik typů služeb, od tradičních vztahů s novináři až po kreativní produkci. „Komplexní služby, od media relations přes influencery, CSR, interní komunikaci, public affairs až po kreativu, jsou přesně tím, co klientům chceme poskytovat,“ uvádí Roman Pavlík, výkonný ředitel agentury FleishmanHillard.