Firma Coca-Cola uvádí na evropské trhy včetně českého novou značku ledových čajů Fuzetea. Ledové čaje budou v Česku dostupné v devíti příchutích - zelený čaj mango a heřmánek, dále kombinace limetka a máta, citrusy nebo jahoda a aloe vera. Černý ledový čaj bude mít příchuť broskev a ibišek nebo citron a citronová tráva.
V nabídce budou také ledové čaje ve variantě zero, tedy s přibližně čtyřmi gramy cukrů na 100 ml doslazené steviol-glykosidem. Nízkokalorické čaje jsou dostupné v příchutích citron, maracuja nebo broskev. Čaje se prodávají v plastových lahvích o objemu 500 ml za 26,90 Kč, 1,5 l za 37,90 Kč a ve skleněných lahvích o objemu 250 ml u hlavních maloobchodníků od začátku ledna.
Fuzetea se mimo Evropu prodávají už od roku 2012, momentálně jsou zavedeny na 52 trzích světa. Pro evropské spotřebitele však Coca-Cola uvedla jiné typy příchutí. „Chutě spotřebitelů se proměňují, a lidé si přejí širší výběr nápojů,“ řekl Michal Blaško, marketingový ředitel Coca-Coly pro Česko a Slovensko, „ledové čaje k okamžité spotřebě jsou důležitým a rychle rostoucím segmentem.“
Čaje Fuzetea se budou vyrábět v českém závodě Coca-Cola HBC v pražských Kyjích. Pět různých příchutí bude určeno pro šest zemí (Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko, Švýcarsko), v průběhu léta ale mohou nápoje z Česka zamířit do víc než 20 různých států. „Naše linka na produkci Fuzetea ve skle zvládne vyprodukovat 24.000 lahví za hodinu. Linka na produkci PET lahví vyrobí za hodinu buď 25.000 lahví 0,5 l nebo 16.000 lahví 1,5 l,“ uvedl technicko-provozní ředitel Coca-Cola HBC Jan Turek.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
