Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Coca-Cola uvedla na český trh balenou vodu Glacéau Smartwater

Jennifer Aniston v globální kampani Glacéau smartwater

Jennifer Aniston v globální kampani Glacéau Smartwater

Výrobce nápojů Coca-Cola uvedl na český trh značku vody Glacéau Smartwater, v prodeji je od začátku května. Mimo Česko bude nyní uvedena také na Slovensku, v Rakousku, Maďarsku, Rumunsku, Chorvatsku, Srbsku a Rusku. Nová voda se prodává v klasické obchodní sít v plastové lahvi o objemu 600 ml v ceně kolem 30 Kč. “Nová smartwater nabídne stylové osvěžení pro všechny, kteří sledují trendy a vyznávají zdravý životní styl,“ přesvědčuje Michal Blaško, marketingový ředitel Coca-Coly Česko a Slovensko.

Nová voda vzniká proměnou přírodní minerální vody na páru, její kondenzací a doplněním o minerály, zní marketingový příběh. Globální tváří značky je americká herečka Jeniffer Aniston, v lokální kampani ji doplní manželka moderátora Leoše Mareše Monika, kterou pro tuto příležitost fotografoval Benedikt Renč

Vizuál kampaně nové prémiové vody

Vizuál kampaně nové prémiové vody