V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Cognito a Sodat monitorují citlivá data na Ulož.to

Martin Jansa, technický ředitel Sodat

Martin Jansa, technický ředitel Sodat SW

Digitální agentura Cognito připravila ve spolupráci s experty na kybernetickou bezpečnost z firmy Sodat SW microsite věnovanou úniku datZadáním identifikačního čísla firmy pomáhá ověřit, zdali firemní data nejsou volně dostupná na veřejném cloudovém úložišti Ulož.to.

Na něm přitom analýza Sodat SW nalezla množství citlivých dat, včetně zdravotní dokumentace, výplatních pásek či domácí erotiky, nezabezpečených a volně dostupných (našla se třeba emailová komunikace plastické chirurgie včetně jmen pacientů, diagnóz a informací ze zdravotních konzultací včetně fotografií).

Požádali proto výzkumníky z oboru umělé inteligence z firmy Gauss Algorithmic a agenturu Cognito a společně vytvořili systém Pureo, který slouží právě k monitoringu a mazání obsahu z veřejných cloudových úložišť. Zmíněná microsite je prvním výstupem jejich spolupráce.