
Martin Hasilík a Miroslav Hanák
Digitální agentura Cognito nově pracuje pro společnost Authentica, předního dodavatele v oblasti instore designu, dekorací a POS, jejíchž služeb využívá třeba Nestlé, Kofola nebo Philips. Spolupráce se týká divize zaměřené na outsourcing logistiky pro e-shopy, kterou Authentica začala budovat v minulém roce.
„V B2C se nedostatky v analýze a slabší kreativě často nahrazují vyšším rozpočtem na média, ale v B2B tyhle ‚cheaty‘ prostě nefungují. Proto jsme se ještě před samotným zahájením spolupráce s Authenticou několik týdnů věnovali analýze trhu, potenciálních klientů, partnerů a konkurence,“ popisuje šéf agentury Cognito Jan Janča.
„Celá e-commerce roste o desítky procent ročně a začíná dospívat. O úspěchu už tak dnes rozhoduje víc efektivita než počáteční nápad. Outsourcing logistiky považuji pro většinu rostoucích e-shopů za logický krok. E-shopařům dnes připadá normální nevlastnit IT infrastrukturu nebo automobily, ale z nějakého důvodu si část z nich ještě nezvykla na myšlenku, že by nemuseli mít vlastní sklad a řešit balení zboží,“ dodává. Martin Hasilík, spolumajitel firmy Authentica a zároveň šéf divize Fulfillment by Authentica, navíc budoucnost pro e-shopy vidí v automatizaci a robotizaci procesů.
Největším klientem v oblasti fulfillmentu je pro Authenticu výrobce mikrodrinků a lahví na pití Waterdrop, pro kterého zajišťuje logistiku hned v několika zemích. Mezi klienty patří také L’Oréal, Philips, Hugo Boss, Nestlé nebo Hartmann.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
