Cognito pracuje pro Fulfillment by Authentica

Authentica svou loni spuštěnou divizí nabízí e-shopů pomoc se skladováním a balením.

Martin Hasilík a Miroslav Hanák

Martin Hasilík a Miroslav Hanák

Digitální agentura Cognito nově pracuje pro společnost Authentica, předního dodavatele v oblasti instore designu, dekorací a POS, jejíchž služeb využívá třeba Nestlé, Kofola nebo Philips. Spolupráce se týká divize zaměřené na outsourcing logistiky pro e-shopy, kterou Authentica začala budovat v minulém roce.

„V B2C se nedostatky v analýze a slabší kreativě často nahrazují vyšším rozpočtem na média, ale v B2B tyhle ‚cheaty‘ prostě nefungují. Proto jsme se ještě před samotným zahájením spolupráce s Authenticou několik týdnů věnovali analýze trhu, potenciálních klientů, partnerů a konkurence,“ popisuje šéf agentury Cognito Jan Janča.

Celá e-commerce roste o desítky procent ročně a začíná dospívat. O úspěchu už tak dnes rozhoduje víc efektivita než počáteční nápad. Outsourcing logistiky považuji pro většinu rostoucích e-shopů za logický krok. E-shopařům dnes připadá normální nevlastnit IT infrastrukturu nebo automobily, ale z nějakého důvodu si část z nich ještě nezvykla na myšlenku, že by nemuseli mít vlastní sklad a řešit balení zboží,“ dodává. Martin Hasilík, spolumajitel firmy Authentica a zároveň šéf divize Fulfillment by Authentica, navíc budoucnost pro e-shopy vidí v automatizaci a robotizaci procesů.

Největším klientem v oblasti fulfillmentu je pro Authenticu výrobce mikrodrinků a lahví na pití Waterdrop, pro kterého zajišťuje logistiku hned v několika zemích. Mezi klienty patří také L’Oréal, Philips, Hugo Boss, Nestlé nebo Hartmann.