Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Cognito předělalo web ceny vévody z Edinburghu

Realizační tým nového webu Emil Čelustka, Jan Špičák, Peter Treščák

Realizační tým nového webu Emil Čelustka, Jan Špičák, Peter Treščák

Brněnská digitální agentura Cognito přišla s novým webem Mezinárodní ceny vévody z Edinburghu (anglicky The Duke of Edinburgh’s International Award), celosvětovým programem neformálního vzdělávání pro mladé lidi od 14 do 24 let. Program povzbuzující mladé v seberozvoji založil v roce 1956 princ Philip, vévoda z Edinburghu a manžel britské královny Alžběty II. Projekt si letos připomíná 25. výročí fungování v Česku. Cognito s jeho provozovatelem spolupracuje už od roku 2013.

„Původní web z roku 2013 byl zastaralý a neresponzivní. Bylo potřeba jej zjednodušit, zpřehlednit, celkově modernizovat a vytvořit mu nový atraktivní design přístupný i z mobilních zařízení,“ vysvětluje projektový manažer Jan Špičák. Za realizací novinky stojí nejmladší zaměstnanci agentury - kromě Špičáka to byli Peter Treščák (grafika) a Emil Čelustka (kódování).