Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Cognito propaguje brněnskou galerii Artikle

Eliška Špačková

Eliška Špačková

Brněnská agentura Cognito od června zajišťuje všechny marketingové a PR aktivity pro galerii moderního umění Artikle. Ta se zaměřuje na české a slovenské výtvarné umění a design. Agentura má zpropagovat aktuální výstavy a postarat se i o posílení značky nové brněnské prodejní galerie, která byla otevřena před necelým rokem. „Galerii Artikle pomáháme se sociálními sítěmi, převážně s Facebookem a Instagramem, který cílí na vizuální stránku, a proto se pro tento obor výborně hodí,“ doplnila Eliška Špačková, marketingová specialistka, která se v agentuře stará právě o online marketingovou strategii pro galerii.