
Manažeři agentury Cognito, třetí zleva šéf a majitel Jan Janča
Digitální agentura Cognito na sklonku loňska zvítězila ve výběrových řízeních společností Sanovia a Isotra, pro něž bude pracovat na redesignu a rozvoji jejich řešení v oblasti e-commerce. Od ledna tak Cognito pro obě společnosti dodává UX, design, vývojářské práce a související marketingové analýzy.
Sanovia svěřila agentuře redesign a rozvoj portálu a e-shopu sítě Moje lékárna, která patří se 360 zapojenými lékárnami mezi největší v Česku. Cílem projektu je zlepšit zákaznickou zkušenost integrací informačního portálu a e-shopu. Nové řešení má portál posunout mezi top 5 online lékáren v republice.
Isotra je přední evropský výrobce stínicí techniky, který si Cognito vybral pro vývoj nového e-shopu pro segment B2B z Česka i Evropy. Součástí webového řešení je také integrace nového konfigurátoru produktů.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
