„Rozvernost a inteligenci dnešních dětí“ má symbolizovat nová vizuální identita čokolády Kinder. Ta se objeví na víc než 500 milionech produktů ve víc než 60 zemích světa. Od dosavadního obalu se liší novou „zvídavou tváří“ a upraveným nápisem „chocolate“. Naopak podoba hlavního loga Kinder a také sklenice mléka na obalu zůstaly.
„Nová globální podoba zůstane věrná tradičním hodnotám značky a zároveň bude odrážet novou image současných dětí. Už více než 50 let je Kinder čokoláda spojována s důvěrou a kvalitou a tyto dvě charakteristiky si udržuje nadále v nové vizuální identitě. Nyní však přidává i neotřelý nádech rozvernosti,“ oznámil výrobce čokolády, firma Ferrero.
Značka Kinder Chocolate realizovala kvůli nové podobě rozsáhlou studii, do které zapojila 6.800 spotřebitelů z šesti zemí: „Výsledky průzkumu ukázaly, jakými způsoby může značka zpodobňovat současné děti moderně, skrze jednoduché a hravé rysy chování. Příkladem může být zjištění, že děti v dnešní době stojí o to, aby se jejich rozvernosti věnovala pozornost, protože právě to jim pomáhá dál se rozvíjet. Tento objev se stal klíčovým podnětem pro změnu a formování nové vizuální identity značky Kinder. Dalším krokem při vyjasňování nové podoby bylo ujištění, že nabírání zkušeností a radost ze hry jsou v srdci značky.“