Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Čokolády Figaro propagují dva nové spoty od Ogilvy

Na nečekaně příjemných překvapeních každodenního života jsou postaveny nové televizní spoty představující čokolády s jemné slanými ingrediencemi značky Figaro. Kampaň pro společnost Mondelez Czech Republic připravila agentura Ogilvy&Mather a byla spuštěna v České republice a na Slovensku.

V rámci kampaně k uvedení nových čokolád s dvěma příchutěmi, jemně slanou kukuřicí nebo křupavými, jemně slanými cornflaky, byly představeny dva televizní spoty s názvem Tattoo a Rowdies. Netradiční sladko-slaná chuť čokolády je ve spotech přirovnána k nečekaně příjemným překvapením každodenního života a doprovází je již známý slogan Udělej si radost.

V České republice mohou zhlédnout diváci spoty na kanálech televize Nova, Prima, Barrandov a AT Media, na Slovensku potom Joj a Markíza.

Na kreativě kampaně se podíleli Will Rust, Tomáš Belko, Alena Neubauerová a Petra Biró. Režie se ujal Slávek Horák a tým accountů vedl Martin Petrásek.