V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Colliers International zakládá retailové oddělení, vede je Marjan Gigov

Marjan Gigov

Marjan Gigov

Poradce v oblasti komerčních nemovitostí Colliers International spustil nové oddělení specializované na maloobchodní prostory. Servisní linii Retail v něm povede Marjan Gigov, který do Colliers nastupuje po 15 letech působení na českém trhu nemovitostí se zaměřením na luxusní a high street maloobchod v Praze i tuzemský retail jako takový.

„Retail je důležitou obchodní linií, kterou na našem trhu nemůžeme ignorovat,” uvedl Tewfik Sabongui, výkonný ředitel Colliers International pro Česko. Ten současnou pozici převzal poté, co Colliers International v létě odstartoval slučování s agenturou Threesixty. „Český trh postrádá některé z významných značek, s nimiž se lze běžně setkat v Itálii, Francii nebo Německu, zejména ze segmentu současné módy,“ naznačil možný směr rozvoje Gigov.

Nový retail tým tuzemské kanceláře Colliers bude poskytovat majitelům nemovitostí, developerům, investorům a maloobchodníkům poradenské a leasingové služby jako konzultace v oblasti plánování a developmentu, příprava studií proveditelnosti, poradenství při tvorbě mixu nájemců, marketingová a leasingová činnost, zastupování nájemců či uvádění luxusních a na trh nově příchozích značek.

Před příchodem do Colliers International pracoval Gigov pro společnosti PSN, JLL, Orco, Mantaren Properties a Svoboda & Williams. Jeho klíčovým projektem byl redevelopment obchodního domu Kotva v Praze, pro který vyjednal a zajistil přítomnost nových globálních značek, jež na českém trhu dosud nebyly zastoupeny, i oblíbených lokálních brandů. Zastupoval i značky jako Celine či Furla.