
Majitelem a šéfem PR agentury je Jiří Ďurovič (vlevo). Vedle něj další šéfka Michaela Studená a jejich kolega Jan Skalník
Agentura Communication Lab získala dva nové zahraniční klienty. Pro americký energetický koncern Westinghouse Electric Company (WEC), který je v současnosti jedním ze tří uchazečů o dostavbu jaderné elektrárny Dukovany, zajišťuje služby public a media relations na českém trhu. Druhým klientem se stal finský startup Swappie prodávající repasované iPhony, u něhož má Comm Lab na starosti nákup reklamy.
Cílem spolupráce s koncernem Westinghouse je posílení značky na českém trhu a představení společnosti jako oborového lídra v environmentální oblasti. „Máme největší know-how a nejrozsáhlejší zkušenosti v oboru. Záleží nám na tom, aby to česká veřejnost věděla a Westinghousu důvěřovala – a to nejen při rozhodování o strategických zakázkách. Chceme se stát důležitou součástí českého byznysového prostředí a aktivním hráčem na místním trhu,“ prohlašuje šéfka komunikace WEC Marta Newhart.
Kromě komunikace s médii agentura pro klienta spravuje i twitterový účet a novou microsite. Na PR aktivitách pro Westinghouse spolupracuje Comm Lab s mezinárodní agenturní sítí Hill & Knowlton Strategies. Komunikaci na trzích střední a východní Evropy Westinghouse koordinuje ze Spojených států a Varšavy.
Finskému startupu Swappie pomáhal Comm Lab odkomunikovat vstup na trh a nyní pro něj zajišťuje korporátní a produktovou komunikaci včetně nákupu reklamy. Tempo růstu prodejů Swappie tu zatím převyšuje všechny ostatní evropské trhy – za šest měsíců zaznamenal nárůst o 6.000 %. „Podle našeho posledního průzkumu panuje mezi spotřebiteli všeobecná skepse vůči nákupu repasovaných telefonů. Zdá se však, že se nám prvotní nedůvěru daří překonávat,“ říká Fanny Nyman, regionální manažerka Swappie.
Komunikační a poradenská agentura Comm Lab, kterou vlastní Jiří Ďurovič, funguje od roku 2015, působí v Praze a Brně. Do jejího klientského portfolia spadají Meta (mateřská společnost Facebooku), Wolt, Ekonomické stavby, jazyková agentura Skřivánek či pojišťovna právní ochrany D.A.S.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
