Communication Lab mění identitu i strukturu vlastníků

Nově se většinovou majitelkou komunikační a poradenské agentury stala Michaela Studená.

Zleva Jiří Ďurovič, Michaela Studená, Jan Skalník

Zleva Jiří Ďurovič, Michaela Studená, Jan Skalník

Komunikační a poradenská agentura Communication Lab připravila k sedmému výročí svého fungování novou korporátní identitu. Postaralo se o ni duo kreativců ze studia Ginger & Fred, pod vedením Soni Valentové. Nový je také web. A mění se i složení podílníků. Mezi vlastníky firmy se po bok Jiřího Ďuroviče postavili jeho dlouholetí spolupracovníci Michaela StudenáJan Skalník. Studená bude držet většinových 58 %, dosavadní jediný vlastník Ďurovič si ponechá 38 % a Skalník získal 4 %.

„Dlouho jsme nad touto změnou uvažovali. Já se chci aktuálně zaměřit především na akvizici zahraničních klientů a spolupráci s mezinárodními agenturami. Do budoucna nevylučuji ani rozšíření společnosti za naše hranice, nepočítaje Slovensko, kde už nějaký ten pátek pracujeme,“ uvedl Ďurovič, který bude nadále vykonávat funkci finančního ředitele agentury. Studená má mít nově na starosti především akvizici českých a slovenských klientů a oblast HR, Skalník vedení stávajících klientů a kreativního týmu. 

Communication Lab funguje od roku 2015, momentálně působí v Praze a Brně. Zaměřuje se na klienty z oblasti technologií, developmentu, designu či healthcare. Do jejího portfolia spadá Meta jako mateřská společnost Facebooku, Wolt, Westinghouse, Swappie, Ekonomické stavby, jazyková agentura Skřivánek či pojišťovna právní ochrany D.A.S.

Ukázka nové vizuální identity agentury Communication Lab

Ukázka nové vizuální identity agentury Communication Lab

Ukázka nové vizuální identity agentury Communication Lab

Ukázka nové vizuální identity agentury Communication Lab