Komunikační a poradenská agentura Communication Lab připravila k sedmému výročí svého fungování novou korporátní identitu. Postaralo se o ni duo kreativců ze studia Ginger & Fred, pod vedením Soni Valentové. Nový je také web. A mění se i složení podílníků. Mezi vlastníky firmy se po bok Jiřího Ďuroviče postavili jeho dlouholetí spolupracovníci Michaela Studená a Jan Skalník. Studená bude držet většinových 58 %, dosavadní jediný vlastník Ďurovič si ponechá 38 % a Skalník získal 4 %.
„Dlouho jsme nad touto změnou uvažovali. Já se chci aktuálně zaměřit především na akvizici zahraničních klientů a spolupráci s mezinárodními agenturami. Do budoucna nevylučuji ani rozšíření společnosti za naše hranice, nepočítaje Slovensko, kde už nějaký ten pátek pracujeme,“ uvedl Ďurovič, který bude nadále vykonávat funkci finančního ředitele agentury. Studená má mít nově na starosti především akvizici českých a slovenských klientů a oblast HR, Skalník vedení stávajících klientů a kreativního týmu.
Communication Lab funguje od roku 2015, momentálně působí v Praze a Brně. Zaměřuje se na klienty z oblasti technologií, developmentu, designu či healthcare. Do jejího portfolia spadá Meta jako mateřská společnost Facebooku, Wolt, Westinghouse, Swappie, Ekonomické stavby, jazyková agentura Skřivánek či pojišťovna právní ochrany D.A.S.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
