Mediální agenturu s důrazem na digitální prostor _Can Media založil Štěpán Tesařík společně s týmem komunikační agentury Comtech. „Data jsou klíčem k dlouhodobé mediální optimalizaci,“ zní základní strategie nové mediálky. Comtech novou firmu stoprocentně vlastní, ta stejně jako Comtech sídlí v pražských Vršovicích, jednatelem firmy Can Media je většinový majitel Comtechu Aleš Vrba (Comtech s Vrbou vlastní Miloslav Muselík).
Nová agentura se uvedla veřejným vystoupením Štěpána Tesaříka na nedávné konferenci v Budapešti. Tam Comtech a další oznámili vznik sítě nezávislých agentur ze střední a východní Evropy nazvané We_Can. Comtech je jedním ze šesti zakládajících členů sítě, _Can Media pak jedním z jejích „volnějších“ partnerů.
Z Comtechu bude Comtech_Can, součást sítě We_Can
Vedení agentury _Can Media tvoří kromě zmíněného mediálního plánovače Tesaříka také Jan Rauschert jako obchodní ředitel, Pavel Janáč coby team leader, Daniela Bednářová jako creative coordinator a Michal Amrich zodpovědný za uživatelskou zkušenost a vývoj frontendu.
_Can Media využívá zázemí nákupní aliance MediaBlock, která vznikla začátkem letoška a patří do skupiny Kindred kolem Michala Nýdrleho. MediaBlock vznikl, aby centralizoval nákup mediálního prostoru - včetně toho digitálního - pro agentury Red Media, Blaze, Spoko a Go.Direct.