Vedle pražského Fora Karlín, kde sídlí vydavatelství Economia, v budově bývalé kotelny v Pernerově ulici, vzniká uskupení agentur Kotelna 55 (jde o číslo popisné kancelářského sídla). Zahrnuje
- aktivační agenturu Concept One Jakuba Dlouhého a Marka Šebesťáka,
- Šebesťákovu PR agenturu Pleon Impact,
- nově založenou eventovou agenturu Mr. Jones (vlastní ji Concept One ze 75 % a Michal Řezníček z 25 %)
- a digitální agenturu Detonate (v ní má Concept One 51 %, 49 % patří Michalu Chrůmovi).
S ustavením skupiny souvisí i změny ve vedení Concept One. Tu jako managing director přebírá Alexandr Kliment, který se do agentury vrací po pěti letech. V letech 2009 až 2015 dělal ředitele komunikace Českého olympijského výboru.
Stávající ředitel Conceptu Marek Miláček se posouvá na pozici group business and finance director, má rozvíjet nový i stávající byznys a bude řídit finanční operace napříč skupinou.
Jakub Dlouhý, zakladatel a většinový majitel Conceptu, bude skupinu řídit z pozice managing partner.
Concept One zároveň zahajuje spolupráci se strategickým konzultantem Peterem Tarbajovským, který dříve zastával pozici head of strategic planning v mediálních agenturách Médea a Havas Czech Republic. Tarbajovský se bude podílet na přípravě konceptů pro klíčové klienty.
Dlouhý vedle svého angažmá v Kotelně chystá rozjezd dalšího projektu. Společně s Pavlem Zíkou spustí sportovní agenturu, která bude s Concept One spolupracovat v oblasti marketingové komunikace. Projekt se má představit ještě v lednu.

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
