Vedle pražského Fora Karlín, kde sídlí vydavatelství Economia, v budově bývalé kotelny v Pernerově ulici, vzniká uskupení agentur Kotelna 55 (jde o číslo popisné kancelářského sídla). Zahrnuje
- aktivační agenturu Concept One Jakuba Dlouhého a Marka Šebesťáka,
- Šebesťákovu PR agenturu Pleon Impact,
- nově založenou eventovou agenturu Mr. Jones (vlastní ji Concept One ze 75 % a Michal Řezníček z 25 %)
- a digitální agenturu Detonate (v ní má Concept One 51 %, 49 % patří Michalu Chrůmovi).
S ustavením skupiny souvisí i změny ve vedení Concept One. Tu jako managing director přebírá Alexandr Kliment, který se do agentury vrací po pěti letech. V letech 2009 až 2015 dělal ředitele komunikace Českého olympijského výboru.
Stávající ředitel Conceptu Marek Miláček se posouvá na pozici group business and finance director, má rozvíjet nový i stávající byznys a bude řídit finanční operace napříč skupinou.
Jakub Dlouhý, zakladatel a většinový majitel Conceptu, bude skupinu řídit z pozice managing partner.
Concept One zároveň zahajuje spolupráci se strategickým konzultantem Peterem Tarbajovským, který dříve zastával pozici head of strategic planning v mediálních agenturách Médea a Havas Czech Republic. Tarbajovský se bude podílet na přípravě konceptů pro klíčové klienty.
Dlouhý vedle svého angažmá v Kotelně chystá rozjezd dalšího projektu. Společně s Pavlem Zíkou spustí sportovní agenturu, která bude s Concept One spolupracovat v oblasti marketingové komunikace. Projekt se má představit ještě v lednu.