Digitální agentura Confidence Digital zvítězila v tendru německého výrobce rychloobrátkového zboží Henkel a od ledna pro značku pracího přípravku Palmex zajišťuje komplexní správu sociálních sítí - v čele s Facebookem - a připravuje její novou digitální strategii. Kreativním ředitelem Confidence Digital je Tomáš Studeník. Agenturu vlastní napůl Markéta Kubálková a Kateřina Studeníková Cimoradská.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval