Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Contagious v Česku uvádí časopis a rozjíždí eventy

Josef Havelka

Českou verzi reklamní databáze Contagious rozjíždí adman Josef Havelka

Tým kolem admana Josefa Havelky, který do Česka koncem loňska přinesl místní verzi britské reklamní databáze Contagious a lokální verzi stejnojmenného tištěného čtvrtletníku (náklad činí 1.000 kusů, výtisk se prodává po 999 Kč), chystá první svou oborovou akci Contagious Starter. Ta ve čtvrtek 7. února nabídne vystoupení osmi světových i českých profesionálů na téma, jak dělat marketing a komerční kreativitu, aby byly úspěšné. Setkání se vstupným 3.500 Kč je určeno marketérům, plannerům, kreativcům i marketingovým stratégům. „Seskládali jsme to tak, aby to bylo super zajímavé a současně aby to netrvalo dlouho,“ láká šéf Contagious pro Česko a Slovensko Havelka. V jeho týmu pracují i Míla Knepr či Tomáš Hrivnák.

Časopis Contagious se v Česku uvedl číslem 56

Časopis Contagious se v Česku uvedl číslem 56

O čem bude Contagious Starter

V pražském prostoru Vnitroblock budou ve čtvrtek 7. února od 13.30 do 18.00 k vidění dvakrát čtyři mluvčí ve dvou blocích.

První blok představí přístupy, strategie i jednotlivé nápady, které právě teď značkám přinášejí úspěch.

  • Paul Kemp-Robertson, zakladatel Contagious a autor knihy The Contagious Commandments, promluví o svém oblíbeném tématu, tedy proč musí být značky odvážné, jak taková odvaha vypadá a co značkám přináší.
  • V Česku dobře známý Will Rust se tématu odvahy a kreativity dotkne z jiné strany – bude mluvit o tom, jak cenné jsou špatné, hloupé a pitomé nápady.
  • Následovat bude společná prezentace Davida Pivka a Jevgenije Primačenka, ve které ukáží, jak značka Nike pracuje na ruském trhu. Ten první z pozice klienta, druhý jako člověk z agentury.

Druhý blok bude věnován pohledu na přicházející rok, na to, čemu se letos nevyhneme a čemu věnovat pozornost.

  • Katrina Stirton-Dodd, head of trends londýnské kanceláře Contagious, se bude věnovat trendům, které právě teď od základu proměňují retail.
  • Wim Vermeulen, autor knihy Marketing For the Mad (Wo)Men of Tomorrow, představí svůj pohled, jakou roli v současném marketingu hraje kreativita, co skutečně funguje a co je jen pověra.
  • David Navrátil, hlavní ekonom České spořitelny, bude mluvit o krizi, depresivní robotech a snech
  • Tomáš Pflanzer, digital director místního Kantaru, řekne o hlavních trendech, které budou v Česku definovat rok 2019.