Continental Barum si na eventy vybral Amden

Agentura má zajistit předsezónní event pro zaměstnance a další VIP akce pro zákazníky.

Gabriel Pokorný

Gabriel Pokorný, obchodní ředitel agentury Amden

Marketingová a eventová agentura Amden koncem března vyhrála výběrové řízení společnosti ContiTrade Services. Provozovatel největší české a slovenské sítě autoservisů BestDrive patřící koncernu Continental hledal dodavatele eventů pro vlastní zaměstnance a VIP klientelu.

„Společnost Amden nás zaujala profesionálním přístupem při plánování eventů, originálním a netradičním návrhem eventů a v neposlední řadě oceňujeme úměrnou cenovou nabídku a dlouholeté působení agentury na trhu,“ zdůvodňuje výběr Jana Minaříková, vedoucí marketingového oddělení CTS z Otrokovic.

Amden má zajistit předsezónní event pro bezmála dvě stovky zaměstnanců sítě BestDrive v Česku a na Slovensku. A také další VIP akce pro významné fleetové zákazníky servisní sítě BestDrive a společnosti Continental Barum.

Vládní opatření proti covidu akcím pro veřejnost ani firemním eventům nepřeje, agentury i firmy se nicméně zabývají plánováním budoucích eventů, s nimiž začnou, až to půjde. „Samozřejmě se zohledněním aktuální hygienické situace a vším, co k ní bude patřit. Ať už půjde o kapacitní omezení, testování účastníků či další opatření,“ podotkl Gabriel Pokorný, obchodní ředitel agentury Amden.