
Gabriel Pokorný, obchodní ředitel agentury Amden
Marketingová a eventová agentura Amden koncem března vyhrála výběrové řízení společnosti ContiTrade Services. Provozovatel největší české a slovenské sítě autoservisů BestDrive patřící koncernu Continental hledal dodavatele eventů pro vlastní zaměstnance a VIP klientelu.
„Společnost Amden nás zaujala profesionálním přístupem při plánování eventů, originálním a netradičním návrhem eventů a v neposlední řadě oceňujeme úměrnou cenovou nabídku a dlouholeté působení agentury na trhu,“ zdůvodňuje výběr Jana Minaříková, vedoucí marketingového oddělení CTS z Otrokovic.
Amden má zajistit předsezónní event pro bezmála dvě stovky zaměstnanců sítě BestDrive v Česku a na Slovensku. A také další VIP akce pro významné fleetové zákazníky servisní sítě BestDrive a společnosti Continental Barum.
Vládní opatření proti covidu akcím pro veřejnost ani firemním eventům nepřeje, agentury i firmy se nicméně zabývají plánováním budoucích eventů, s nimiž začnou, až to půjde. „Samozřejmě se zohledněním aktuální hygienické situace a vším, co k ní bude patřit. Ať už půjde o kapacitní omezení, testování účastníků či další opatření,“ podotkl Gabriel Pokorný, obchodní ředitel agentury Amden.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
