Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Coop zavádí předplacenou Dobrou kartu

Nové předplacené karty mohou využít zákazníci šesti prodejen sítě družstevních obchodů Coop. Získají s nimi výhody i u partnerských obchodů Husky či Hervis či u Českých drah.

Předplacená karta Coopu Dobra karta

Předplacená karta Coopu Dobra karta

Síť družstevních prodejen Coop ve spolupráci s bankou ČSOB a platební společností MasterCard nabízí od půlky května zákazníkům ve vybraných prodejnách předplacenou Dobrou kartu, propojenou s věrnostním programem Coopu. Zatím se do programu zapojilo šest prodejen družstva, v plánu je rozšíření o další členy sítě.

Cena karty je 129 Kč, pokud klienti mají dostatečné množství bodů ve stávajícím věrnostním programu Coopu, bude je stát 69 Kč s doplatkem ve formě bodů. Předplacené karty tvoří alternativu pro ty, kteří nechtějí mít platební kartu propojenou s běžným účtem. Jsou nabité určitým kreditem a neváží se na jméno zákazníka. Jsou proto využívané třeba pro platby na internetu, kde jsou lidé citliví na zabezpečení platebních transakcí.

„Dobrá karta umožní získávat body ve věrnostním programu nejen za nákupy v našich obchodech a u partnerů věrnostního programu, ale i za bezhotovostní platby kdekoliv v Česku,“ popisuje Roman Bruzl, předseda Coop ZKD Sušice.

Partnery programu jsou aktuálně prodejny Husky, Hervis, Quick Shoes nebo místenkový systém pro autobusy AMS Bus, kde držitelé nové karty získají ještě další body navíc. U dalších partnerů jako České dráhy nebo Čepro budou probíhat marketingové kampaně, díky nimž klienti budou moci ušetřit určité částky. 

Průkopníky předplacené karty byly v loňském roce mediální dům Czech News Center, vydavatel hlavně deníku Blesk, a společnost Mopet CZ. Blesk peněženka byla původně určená převážně pro čtenáře Blesku, postupně se však dostává i k jiným cílovým skupinám. Jak na středečním setkání mobilních vývojářů AppParade Meet uvedl projektový manažer Mopet CZ Peter Struckel, už polovina plateb s ní probíhá v prostředí e-commerce, obchodu na internetu.