Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Čopáková u brandu Volkswagen Financial Services

Lenka Čopáková

Lenka Čopáková

Lenka Čopáková je od března novou brand manažerekou ve Volkswagen Financial Services. Ve firmě dělá od roku 2013, začínala jako oblastní manažerka prodeje, podílela se na implementaci nových produktů či na vzdělávání dealerské sítě. Teď bude mít na starosti rozvoj značkového financování vozů pro koncernové značky Audi, Seat, Porsche a Ducati, dále spolupráci s partnery, zajišťování a řízení zdrojů pro společné aktivity, tvorbu marketingových akcí a přípravu značkové marketingové komunikace. V kontaktu zůstane i s oblastními manažery prodeje.