
Titulní strana červencového vydání časopisu Cosmopolitan
Počínaje letošním červencovým číslem, které je v prodeji od 24. června, se česká edice časopisu Cosmopolitan představuje v novém designu. Podle vydavatele, kterým je mediální dům Mafra, má reflektovat trendy, které sleduje cílová skupina, tedy mladé ženy. Přibyly též nové pravidelné rubriky a změnou prošly i sociální sítě měsíčníku.
Za novým konceptem stojí šéfredaktorka Adéla Mazánková, která do vedení titulu přišla letos v březnu. Kromě redesignu se rozšiřuje redakční tým. Na místo redaktorky nově nastoupila Anna Basiková, mezi spolupracovníky jsou designér Jan Černý, food influencerka Silvie Tiplicová nebo influencerka a podnikatelka Lucie Kratochvílová.

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
