Vydavatelství C.O.T. Media, které napůl vlastní Eva Frindtová a Gabriela Ben Ahmed, přistoupilo k výrazné úpravě svého stěžejního titulu, měsíčníku pro odborníky v cestovním ruchu. Časopis, který dosud vycházel pod názvem Cot Business, se od ledna 2017 nově jmenuje Cot a na trh je uváděn s podtitulem Celý o turismu. Novým pojetím obsahu vydavatelství reaguje na výsledky marketingového průzkumu, který loni v létě provedla agentura Stem/Mark.
„Ukázalo se, že s vývojem trhu roste hlad po určitém druhu informací. Konkrétně po výsledcích analýz, aktuálních statistikách, případových studiích či pozitivních příkladech ze zahraničí. To vše jsme se snažili do obsahu nového Cot zapracovat,“ uvádí Frindtová.
Obsah časopisu je nově členěn do rubrik Téma měsíce, Destinace měsíce, Region měsíce, Marketing, Technologie, Legislativa, Personalistika, Data a analýzy, Finance, Trendy a inovace, Asociace a Networking, přičemž měsíčník se zabývá příjezdovým, výjezdovým i domácím turismem. Prostřednictvím QR kódů a html odkazů je tištěný časopis propojen s webovým portálem iCot.cz, kde mohou předplatitelé sledovat kromě obsahu časopisu i denní zpravodajství z oblasti cestovního ruchu.
Časopis má také novou grafiku, jejímž cílem má být podle jeho šéfredaktora Petra Manuela Ulrycha udělat layout časopisu vzdušnější a modernější. „Větší prostor oproti dosavadní koncepci dává grafům, tabulkám, infografikám, fotografiím a dalším grafickým prvkům,“ dodává.
Podívejte se na elektronickou verzi časopisu
Vydavatelství C.O.T. Media letos v lednu oslavilo 20. výročí založení. Zprvu se specializovalo na oblast cestovního ruchu, postupně rozšířilo svoji působnost i na B2B a B2C tituly, palubní časopisy a klientská periodika, jejichž počet se v posledních třech letech zvyšuje. Vedle toho se věnuje organizování konferencí, golfových turnajů a dalších eventů.