Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Crazy Tomato buduje vlastní databázi pro SMS a emailový marketing

Agentura zaměřená na mobilní marketing Crazy Tomato buduje databázi pro SMS a emailový marketing s pracovním názvem Boulevard, nezávislou na službách mobilních operátorů. Narozdíl od nich má nabízet cílení i podle zájmů (jako jsou finance, pojištění, úspory, slevy nebo zábava), nejen podle sociodemografických parametrů.

„V současnosti dokážeme doručit komerční sdělení 2,2 milionu lidem prostřednictvím SMS a 1 milionu prostřednictvím mailingu,“ uvedl Jiří Szántó, produktový ředitel Crazy Tomato. Z dosavadních rozesílek vyplývá, že až 95 % příjemců si SMS zprávu přečte, maily dosahují CTR (prokliku) až 7 %.

Zdrojem dat jsou vybraní obchodní partneři včetně velkého mediálního vydavatelství. „U všech kontaktů je samozřejmě zajištěný souhlas s doručováním obchodních sdělení třetích stran,“ ujišťuje marketingový ředitel agentury Zdeněk Fekar. Firma chce dál těsně spolupracovat i s operátory.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/www/mediar.cz/www/mediar.cz/wp-content/themes/mediar/pages/article-detail.php on line 131