Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Cream Prague dál dělá pro drogerii Rossmann

Komunikační agentura Davida Brady vyhrála tendr na podzimní kampaň.

David Brada z Cream Prague

David Brada z Cream Prague

Výběrové řízení pro tvorbu podzimní kampaně drogerijní sítě Rossmann vyhrála agentura Cream Prague. Ta tak naváže na spolupráci z loňského roku, kdy pro Rossmann vytvořila kampaň na oslavu 20 let působení společnosti na českém trhu (šlo o reklamní retro spot, který konfrontoval současnou domácnost s domácností odpovídající době před dvaceti lety).  

„Tendru se zúčastnilo pět agentur, výběr nebyl jednoduchý,“ říká Kateřina Olšáková, marketingová manažerka společnosti Rossmann.

Cream Prague je integrovaná komunikační agentura, která se zaměřuje na propojení kreativity a médií. Během tří let existence vytvořila kampaně například pro značky mBank, Jägermeister, Subaru, Provident, Kasa.cz a jiné. Jejím majitelem je David Brada, který ji před dvěma a půl rokem doplnil také o digitální divizi Dream Digital.