Výběrové řízení pro tvorbu podzimní kampaně drogerijní sítě Rossmann vyhrála agentura Cream Prague. Ta tak naváže na spolupráci z loňského roku, kdy pro Rossmann vytvořila kampaň na oslavu 20 let působení společnosti na českém trhu (šlo o reklamní retro spot, který konfrontoval současnou domácnost s domácností odpovídající době před dvaceti lety).
„Tendru se zúčastnilo pět agentur, výběr nebyl jednoduchý,“ říká Kateřina Olšáková, marketingová manažerka společnosti Rossmann.
Cream Prague je integrovaná komunikační agentura, která se zaměřuje na propojení kreativity a médií. Během tří let existence vytvořila kampaně například pro značky mBank, Jägermeister, Subaru, Provident, Kasa.cz a jiné. Jejím majitelem je David Brada, který ji před dvěma a půl rokem doplnil také o digitální divizi Dream Digital.
Bradova agentura Cream Prague otevírá digitální divizi Dream