Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Creative Dock začal vyvíjet pro Škodu Auto

Inovační inkubátor spolupracuje s „ideovou dílnou“ mladoboleslavské automobilky.

Inovační inkubátor Creative Dock Martina Pejši bude spolupracovat se Škoda Digital Lab, inovativní ideovou dílnou automobilky Škoda. Jeho úkolem bude stavět jednotlivé digitální projekty. V rámci Škoda Digital Lab se podílí například na vývoji tří individuálních projektů týkajících se přepravy dětí a prarodičů po městě, sdílení vozů a konečně prohlubování jejich konektivity. Všechny tři projekty jsou zatím podle šéfa Creative Docku Pejši ve fázi vývoje prototypů.