Creative Heroes zajistí Facebook a Instagram pro Kaufland

Obchodní řetězec Kaufland ve spolupráci s novou agenturou využije tváře z MasterChefa.

Vojtěch Urban a Alžběta Minaříková pro Kaufland

Vojtěch Urban a Alžběta Minaříková pro Kaufland

Německý maloobchodní řetězec Kaufland v Česku od března spolupracuje s novou agenturou na sociální sítě, a to Creative Heroes. Ta se zařadila po bok agentury Story tlrs, která pro Kaufland zajišťuje propagaci na TikToku. Na FacebookuInstagramu, který budou spravovat Creative Heroes, Kaufland využije tváře známé ze soutěžní show MasterChef televize Nova. Jsou jimi Alžběta Minaříková alias Betty, a Vojtěch Urban, kteří budou vystupovat ve videích s recepty a s tipy pro vaření.

„Při výběrovém řízení jsme se na základě požadavků značky rozhodli pro změnu komunikace na sociálních sítích, která je založena na využití nových grafických prvků a efektivním využití takzvaných surovin týdne, které budou komunikovány netradičním způsobem,“ doplňuje Lukáš Zelený, marketingový referent Creative Heroes.