
Vojtěch Urban a Alžběta Minaříková pro Kaufland
Německý maloobchodní řetězec Kaufland v Česku od března spolupracuje s novou agenturou na sociální sítě, a to Creative Heroes. Ta se zařadila po bok agentury Story tlrs, která pro Kaufland zajišťuje propagaci na TikToku. Na Facebooku a Instagramu, který budou spravovat Creative Heroes, Kaufland využije tváře známé ze soutěžní show MasterChef televize Nova. Jsou jimi Alžběta Minaříková alias Betty, a Vojtěch Urban, kteří budou vystupovat ve videích s recepty a s tipy pro vaření.
„Při výběrovém řízení jsme se na základě požadavků značky rozhodli pro změnu komunikace na sociálních sítích, která je založena na využití nových grafických prvků a efektivním využití takzvaných surovin týdne, které budou komunikovány netradičním způsobem,“ doplňuje Lukáš Zelený, marketingový referent Creative Heroes.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
