Asociace komunikačních agentur vydala svou ročenku za období 2018. Ta poprvé obsahuje komplet případových studií vítězných prací výroční soutěže Effie s komentáři porotců. Stahujte zdarma.

Cristovao umí bublinu a hrát kámen nůžky papír. “Ben je Puma Man”

Sportovní značka Puma představuje novou kampaň pro rok 2019 nazvanou Puma Man a šitou na míru Benovi Cristovao. Ben se stává novým hrdinou připraveným představit všechny, někdy nečekané, stránky své osobnosti. To je jádrem tří krátkých videí vytvořených pro tuto online kampaň, která potrvá čtyři týdny. V průběhu roku mají přijít další příběhy značky a zpěváka.

Klipy, které režíroval Olaf Malinowski, byly natočeny na šestnáctimilimetrový film s retro atmosférou, která má připomínat seriály Stranger Things, Drive nebo Auto zabiják. Za konceptem celé kampaně stojí High&, natáčelo se v podzemních garážích, v herně a v prostorách tělocvičny. Hudební doprovod dodal Benův dlouholetý kanadský producent Osama Verse-Atile Hussain. Voiceover dodal herec Martin Stránský.

Kampaň je doplněna fotografiemi z dílny polského fotografa Karola Grygoruka. Natočení klipů i průběh focení měla na starosti produkční společnost Shootme. Spolupráce je podporována mediální kampaní na sociálních sítích a objeví se samozřejmě i na YouTube.

Ben Cristovao v kampani značky Puma. Foto: Karol Grygoruk

Ben Cristovao v kampani značky Puma. Foto: Karol Grygoruk

Ben Cristovao v kampani značky Puma. Foto: Karol Grygoruk

Ben Cristovao v kampani značky Puma. Foto: Karol Grygoruk

Ben Cristovao v kampani značky Puma. Foto: Karol Grygoruk

Ben Cristovao v kampani značky Puma. Foto: Karol Grygoruk

Ben Cristovao v kampani značky Puma. Foto: Karol Grygoruk

Ben Cristovao v kampani značky Puma. Foto: Karol Grygoruk

Ben Cristovao v kampani značky Puma. Foto: Karol Grygoruk

Ben Cristovao v kampani značky Puma. Foto: Karol Grygoruk