Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Crocodille: Papíráci

Koncept z dílny agentury Sabotage Advertising

Na pultech prodejních míst společnosti Crocodille se objevily papírové figurky kuřete a krávy. Doprovázejí zavedení nového výrobku Kuře a slanina a zároveň kampaň, která komunikuje kvalitní suroviny a původ masa z českých chovů.

Crocodille: Papíráci

Crocodille: Papíráci

Ke koupi sendviče Kuře a slanina nebo bagety Roastbeef a křen zákazníci na pokladně zdarma dostanou barevný papírový model, který si složí do figurky kuřete a krávy. Koncept pochází z dílny agentury Sabotage Advertising.

„Chtěli jsme vytvořit veselou, hravou kampaň, která zároveň upozorní na to, že společnost Crocodille používá výhradně kvalitní suroviny,“ říká marketingový manažer společnosti Daniel Hauser. Ústřední motiv kuřete a krávy odkazuje na kvalitní drůbeží a hovězí maso, které společnost Crocodille odebírá od českých chovatelů na Vysočině a Písecku.

Dalším komunikačním kanálem jsou zásobovací auta Crocodille, která společnost flexibilně využívá pro komunikaci se svými zákazníky.