V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

CrossCafe rozšířilo franšízovou síť o Liberec

CrossCafe v Liberci

CrossCafe v Liberci

Interiér nové kavárny CrossCafe v Liberci

Interiér nové kavárny CrossCafe v Liberci

Interiér kavárny CrossCafe v Liberci

Interiér kavárny CrossCafe v Liberci

Interiér kavárny CrossCafe v Liberci

Interiér kavárny CrossCafe v Liberci

Český řetězec kaváren CrossCafe otevřel v prvním říjnovém týdnu novou dvoupatrovou pobočku v Liberci, v ulici Pražská. Kavárna je nekuřácká, nabízí wifi zdarma a samozřejmě řadu druhů kávy, čokolády či čaje. Nápoje doplní sortiment koláčů, dortů, sendvičů, salátů a dalších drobnějších pochutin. Otevírací doba kavárny je ve všední dny od 7 do 20 hodin, o víkendu od 8 do 19 hodin.

Nová kavárna CrossCafe je provozována formou franšízy, což je koncept, za který tento kavárenský řetězec letos obdržel ocenění Franchisor roku. Franšízantem liberecké pobočky je Petr Palaščák. Nejedná se o jeho první franšízovou pobočku CrossCafe, jinou vlastní také v Plzni. 

CrossCafe je největší český kavárenský řetězec s 20 pobočkami v Praze, Plzni, Hradci Králové, Chomutově, Havířově, Olomouci a Liberci. První kavárna byla založena v Plzni v roce 2007 majiteli Janem Janákem a Martinem Lomnickým. Ti ji vlastní dodnes a skrze franšízy expandují po celé ploše Česka. Všechny kavárny CrossCafe jsou nekuřácké a mají wifi připojení zdarma. V Česku jsou největší konkurenti řetězce například americký Starbucks, který tu má přes 20 poboček nebo britský Costa Coffee s více než 30 pobočkami.