Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Pomothyho ČSFD.cz koprodukuje filmy a reklamu svěří Impression Media

Martin Pomothy, podle Vojtěcha Friče šedá eminence českého filmu

Martin Pomothy, podle Vojtěcha Friče šedá eminence českého filmu

Po uvedení vlastního programu jednoho sálu v multikině Cinestar na pražském Andělu přichází internetová filmová databáze ČSFD.cz Martina Pomothyho s další novou aktivitou. Stala se koproducentem dvou nových filmů, které přijdou do kin v první polovině roku 2014 – snímku Krásno režiséra a scenáristy Ondřeje Sokola, na nějž už web pomáhal vybírat část peněz od fanoušků, a Zakázané uvolnění Jana Hřebejka podle scénáře Petra Kolečka.

Pomothyho koproducentský vklad má podobu mediální podpory právě na jeho populárním webu o filmech. Kampaň má cenu 10 milionů Kč, uvádí firma Love.frame, napůl vlastněná Vojtěchem Fričem a Danielem Strejcem, která oba filmy produkuje.

Vojtěch Frič a Daniel Strejc

Vojtěch Frič a Daniel Strejc

V konverzační komedii Jana Hřebejka Zakázané uvolnění hraje Hana Vagnerová (vpravo)

V konverzační komedii Jana Hřebejka Zakázané uvolnění hraje Hana Vagnerová (vpravo)

„Takový typ marketingu ještě český film neměl. Na ČSFD.cz je kompletní naše cílovka, to je filmoví fandové a ti, co chodí do kina,“ prohlásil Frič. „Po uvedení filmů v kinech připravujeme s ČSFD.cz také speciální možnost získat legální digitální licenci ke zhlédnutí našich filmů,“ doplnil.

Od 1. ledna 2014 bude reklamu na ČSFD.cz nově prodávat mediální zastupitelství Impression Media, a to exkluzivně. Web měsíčně navštíví víc než 1,5 milionu lidí, kteří na něm zobrazí přes 100 milionů stránek. Ostatní weby zastupované Impression Media (včetně Médiáře) mají celkovou návštěvnost 3,2 milionu lidí měsíčně, 137 milionů zobrazených stránek.