ČSFD po osmi letech končí s Impression Media

Spolupráce filmové databáze s mediazastupitelstvím trvala od ledna 2014, skončí s dubnem.

Martin Pomothy v talk show 7 pádů Honzy Dědka. Foto: TV Prima

Majitel ČSFD Martin Pomothy v talk show 7 pádů Honzy Dědka. Foto: TV Prima

Známá internetová filmová databáze ČSFD.cz se rozhodla pro spolupráci s mediálními agenturami bez prostředníka. K 31. prosinci proto ukončila kontrakt s mediazastupitelstvím Impression Media ze skupiny Media Bohemia, se kterým spolupracovala od ledna 2014, a od 1. května si bude tuto formu prodeje reklamy zajišťovat vlastními silami. „Dnes už jsem si jistý, že obchod dokážeme dělat sami efektivněji a spolupráce s agenturami napřímo bude přínosnější jak pro nás, tak pro agentury,“ sdělil Médiáři Martin Pomothy, šéf a majitel firmy Pomo Media Group, která ČSFD vydává. Vedoucí obchodního oddělení ČSFD je Barbora Kosařová.

ČSFD je pro Impression Media nejnavštěvovanějším ze stovky webů, které obchodně zastupuje. V únoru 2021 podle oficiálního tuzemského měření NetMonitor na filmový portál zavítalo téměř 2,9 milionu uživatelů.