Československá obchodní banka vyhlásila výběrové řízení na agenturu, která pro ni zajistí služby public relations. Vítěz tendru tentokrát nedostane na starost vztahy s veřejností pouze za banku jako takovou, ale bude odpovědný i za PR komunikaci dalších značek a společností patřících do skupiny - tedy značek Poštovní spořitelna, ČSOB Pojišťovna, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing, Hypoteční banka a Patria.
ČSOB momentálně integruje marketingové činnosti celé skupiny. „Jako klíčové proto vnímáme propojení oblastí PR s cílem smysluplného využití společných témat. I nadále plánujeme přicházet s inovativními způsoby komunikace v rámci oslovení všech cílových skupin,“ komentuje vyhlášení výběrového řízení Kateřina Krásová, ředitelka útvaru Komunikace a společenské odpovědnosti ČSOB.
Novou agenturu chce ČSOB využít zejména pro korporátní a produktovou komunikaci, sociální sítě a také pro komunikaci v rámci projektů společenské odpovědnosti korporace. Výsledky tendru budou známé ještě letos, začátkem prosince. Spolupráce pak odstartuje se začátkem příštího roku 2018.