Pobočky Československé obchodní banky prochází redesignem. Dosud bylo otevřeno 22 předělaných poboček v nové podobě, do konce roku by jich mělo přibýt minimálně pět. Zrekonstruované pobočky mají ztělesňovat nový koncept poskytování služeb a doplňují je moderní technologie. Na designu se podílí architekti z IO Studia, kteří navrhli designový koncept a účastní se i samotného projektování. Redesign jedné pobočky se pohybuje řádově ve výši stovek tisíc korun. V tomto týdnu v nové podobě otevřela banka pobočku v nákupním Centru Černý Most, v brzké době se otevřou redesignované prostory poboček v Karviné, Domažlicích a Poděbradech.
Zrenovované prostory jsou nyní děleny do tří zón:
- Convenience zóna,
- Poradenská zóna pro řešení v oblasti bydlení, zhodnocení úspor a ochrany majetku a života
- a Premium zóna pro bonitnější klienty.
Prostory Premium zóny byly poprvé představeny v centru Novodvorská Plaza letos na začátku června, kdy byl program Premium zároveň oficiálně spuštěn. Na všech pobočkách poskytuje ČSOB wifi zdarma. Prostory vyplňují LCD obrazovky s nabídkou produktů a reklamou banky.
„Pobočky budou mít svou roli i v budoucnu, zvláště pak při řešení specifických požadavků. Klient bude náročnější a na pobočky bude spíše chodit konzultovat složitější potřeby, především z oblasti investic, bydlení a pojištění,“ věří Martin Vašek, výkonný ředitel útvaru Klientské služby ČSOB. Banka předělává pobočky s využitím zkušeností z finančních center značky Era a poradenství a prémiových služeb pod značkou ČSOB.
ČSOB patří do belgické skupiny KBC, která v Česku vlastní také Hypoteční banku, Českomoravskou stavební spořitelnu, několik dalších divizí ČSOB včetně Pojišťovny a také skupinu Patria. ČSOB je druhou největší bankou v Česku a tvoří skupinu spolu s bankou Era a s Poštovní spořitelnou. Čistý zisk skupiny ČSOB loni vzrostl na 14 miliard Kč, což je meziročně o 3 % více. Objem vkladů ve skupině stoupl o 5 % na 700 miliard Kč.