Česká pobočka slovenské agentury Zaraguza, pod vedením Mariana Fury, se stala vítězem výběrového řízení ČSOB na novou reklamní agenturu. Nově tak bude Zaraguza CZ zaštitovat oblast kreativních kampaní i online aktivit pro finanční skupinu ČSOB. S novou agenturou začala banka spolupracovat už v létě. Hlavním úkolem Zaraguzy bude příprava a realizace nové kreativní komunikace pro ČSOB, která bude zdůrazňovat hodnoty značky. Nový koncept má být představen v prvním pololetí 2021. Mezi hlavní klienty Zaraguzy v Česku patří Škoda Auto, Nestlé či Bel.
Zaraguza má s prací celkově na novém komunikačním konceptu zároveň zaštiťovat i online. Digitální agenturou banky se zaměřením primárně na sociální sítě zůstávají Loosers.
„Poslední rok jsme v oblasti offline komunikace spolupracovali s kreativním shopem a produkcí Ad Wood, online komunikaci a sociální sítě zajišťují Loosers. Dalším dodavatelem, kterého využíváme, je Creative Brand. S těmito dvěma agenturami ve spolupráci pokračujeme. Jako mediální agenturu využíváme Publicis Groupe. S JWT už víc než rok nespolupracujeme,“ upřesnil na dotaz Médiáře mluvčí ČSOB Patrik Madle.
ČSOB dosud v marketingové komunikaci využívá koncept Jindra a Jindra s Marií Doležalovou a Markem Taclíkem. Pod spoty s těmito protagonisty byla ještě loni podepsána zmíněná kreativní agentura JWT, kterou si ČSOB vybrala před třemi lety.