Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

ČSOB si na kreativu vybrala českou Zaraguzu

Zaraguza pro banku připravuje nový komunikační koncept, má být uveden napřesrok.

Česká pobočka slovenské agentury Zaraguza, pod vedením Mariana Fury, se stala vítězem výběrového řízení ČSOB na novou reklamní agenturu. Nově tak bude Zaraguza CZ zaštitovat oblast kreativních kampaní i online aktivit pro finanční skupinu ČSOB. S novou agenturou začala banka spolupracovat už v létě. Hlavním úkolem Zaraguzy bude příprava a realizace nové kreativní komunikace pro ČSOB, která bude zdůrazňovat hodnoty značky. Nový koncept má být představen v prvním pololetí 2021. Mezi hlavní klienty Zaraguzy v Česku patří Škoda Auto, Nestlé či Bel.

Zaraguza má s prací celkově na novém komunikačním konceptu zároveň zaštiťovat i online. Digitální agenturou banky se zaměřením primárně na sociální sítě zůstávají Loosers.

„Poslední rok jsme v oblasti offline komunikace spolupracovali s kreativním shopem a produkcí Ad Wood, online komunikaci a sociální sítě zajišťují Loosers. Dalším dodavatelem, kterého využíváme, je Creative Brand. S těmito dvěma agenturami ve spolupráci pokračujeme. Jako mediální agenturu využíváme Publicis Groupe. S JWT už víc než rok nespolupracujeme,“ upřesnil na dotaz Médiáře mluvčí ČSOB Patrik Madle.

ČSOB dosud v marketingové komunikaci využívá koncept Jindra a Jindra s Marií Doležalovou a Markem Taclíkem. Pod spoty s těmito protagonisty byla ještě loni podepsána zmíněná kreativní agentura JWT, kterou si ČSOB vybrala před třemi lety.