Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

ČSOB tendruje kreativní agenturu

Československá obchodní banka (ČSOB) vypsala výběrové řízení na nový komunikační koncept, respektive kreativní agenturu. Vítězná agentura má pro značku ČSOB pracovat na nadlinkových (ATL) i podlinkových (BTL) kampaních. Tendru se podle mluvčí banky Pavly Hávové účastní i stávající agentura DDB. Ta je podepsána pod komunikačními koncepty Kdo by teď myslel na banku? nebo Vidíme, co je za tím, rozpracovávala také koncept Čekáme nečekané, na němž předtím dělala agentura Comtech. Patří do něj i aktuální „uhlídat majetek je někdy voříšek“.

„Prezentace konceptů jsou plánovány na září a samotný začátek spolupráce s vybranou agenturou plánujeme od čtvrtého kvartálu 2017,“ uvedla mluvčí ČSOB. „Jde o pravidelný tendr. Podle interních pravidel revidujeme spolupráci s dodavateli jednou za 2 až 3 roky,“ doplnila. DDB – a také mediální agenturu Razor – si ČSOB vybrala na podzim 2015. V té době uvedla právě zmíněný koncept Kdo by teď myslel na banku?, chystaný už s DDB.