Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

ČSOB tendruje kreativní agenturu

Československá obchodní banka (ČSOB) vypsala výběrové řízení na nový komunikační koncept, respektive kreativní agenturu. Vítězná agentura má pro značku ČSOB pracovat na nadlinkových (ATL) i podlinkových (BTL) kampaních. Tendru se podle mluvčí banky Pavly Hávové účastní i stávající agentura DDB. Ta je podepsána pod komunikačními koncepty Kdo by teď myslel na banku? nebo Vidíme, co je za tím, rozpracovávala také koncept Čekáme nečekané, na němž předtím dělala agentura Comtech. Patří do něj i aktuální „uhlídat majetek je někdy voříšek“.

„Prezentace konceptů jsou plánovány na září a samotný začátek spolupráce s vybranou agenturou plánujeme od čtvrtého kvartálu 2017,“ uvedla mluvčí ČSOB. „Jde o pravidelný tendr. Podle interních pravidel revidujeme spolupráci s dodavateli jednou za 2 až 3 roky,“ doplnila. DDB – a také mediální agenturu Razor – si ČSOB vybrala na podzim 2015. V té době uvedla právě zmíněný koncept Kdo by teď myslel na banku?, chystaný už s DDB.