Mediální disciplíny skupině ČSOB dál obstarává Publicis Groupe. Bankovní dům tak rozhodl ve výběrovém řízení, které vyhlásil letos na jaře. Komunikační agentura pro něj bude jako dosud řešit nákup a plánování médií.
Změna nastane jen v konkrétním týmu - zatímco dosud mediální záležitosti skupině v rámci Publicis Groupe obstarávaly agentury Razor (offline media) a Red Media (online), nyní to bude nový klientský tým složený ze specialistů z obou agentur. V jeho čele stojí Josef Prorok z Red Media.
„Už do tendru jsme šli jako jeden tým vytvořený z expertů na média, technologie i kreativu napříč celou Publicis Groupe. Díky tomu jsme klientovi dokázali nabídnout komplexní přístup k mediální strategii s přesahem do byznysové roviny,“ popisuje Tomáš Varga, šéf Publicisu pro střední Evropu.
Přístup expertního týmu je podle něj založený hlavně na datech a zavádění pokročilých technologií. „Ty nám umožní dlouhodobé strategické plánování kampaní a současně jejich agilní řízení na denní bázi,“ dodává.
Prostřednictvím svojí mediální agentury Razor zajišťuje Publicis Groupe nákup a plánování offline médií pro ČSOB od roku 2015. Online média spravuje od téhož roku digitální agentura Red Media, která se stala součástí Publicis Groupe loni v rámci akvizice komunikační skupiny Kindred Group.
„Publicis Groupe nás v tendru přesvědčila především skvělou znalostí mediálního prostředí a svým strategickým přístupem, od kterého si slibujeme efektivní naplnění našich komunikačních cílů,“ říká Štěpán Cilka, media manager skupiny ČSOB.
Od nové formy spolupráce podle svých slov očekává ještě efektivnější plánování kampaní a spojení všech médií do jednotné komunikace: „Komplexní přístup nám umožní také přesnější vyhodnocování výsledků kampaní a jejich dopadu na prodejní výsledky, k čemuž ve spolupráci s Publicis Groupe nově využíváme unikátní nástroj pro ekonometrické modelování.“
ČSOB patří mezi největší bankovní instituce na českém a slovenském trhu. Skupinu, která obsluhuje přes tři miliony klientů, vlastní belgická KBC Group. Spadají do ní mimo jiné Československá obchodní banka, Hypoteční banka, Českomoravská stavební spořitelna, Poštovní spořitelna a ČSOB Pojišťovna.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
