Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

ČSOB: Zajištěné fondy (Jakub Vágner)

Od 1. února 2011 spouští ČSOB novou kampaň, která se zaměřuje na produktový mix, do nějž patří zajištěné fondy včetně Maximal Investu, otevřené podílové fondy, státem podporované produkty, spořicí účty a termínované vklady.

Tváří kampaně se stane Jakub Vágner, známý rybář, dobrodruh a držitel rekordů v chytání největších sladkovodních ryb. Kampaň jde v linii autentických výpovědí lidí, kteří se zabývají netradičními aktivitami. Motto zní: „Mým bohatstvím je vědět, kde čekat kapitální úlovek. A v čem je vaše bohatství?“

„Cílem této komunikace je překonat obavu lidí spravovat své finance jiným než standardním způsobem, jakým je odkládání úspor na spořicí a běžné účty. Poukazuje na možnost investic do zajištěných fondů, které kombinují ochranu a vyšší potenciál výnosu než například klasické spoření,“ sdělila banka.

Kampaň bude probíhat v televizi, formou klasické inzerce, venkovní reklamy včetně netradičních forem provedení, na internetu i na pobočkách. Na její přípravě se podílela reklamní agentura Kaspen/Jung v. Matt.

Billboard kampaně ČSOB s přesahem do prostoru. Repro: ČSOB

Billboard kampaně ČSOB s přesahem do prostoru. Repro: ČSOB

Plachta kampaně ČSOB s rybářem Jakubem Vágnerem. Repro: ČSOB

Plachta kampaně ČSOB s rybářem Jakubem Vágnerem. Repro: ČSOB