Agentura Weber Shandwick od ledna komunikuje CSR aktivity České spořitelny. Součástí rozsáhlého zadání je komunikace finančního vzdělávání, firemního dobrovolnictví a filantropie banky.
Koncem ledna oslaví 10. narozeniny Nadace České spořitelny a Weber Shandwick v souvislosti s tímto výročím připravuje společenskou akci, na níž naváže řadou celoročních komunikačních aktivit. Zadání České spořitelny obsahuje externí i interní komunikaci a vedle klasických PR nástrojů bude vyprodukována mimo jiné spousta multimediálního obsahu.
Nadace České spořitelny spolupracuje s řadou partnerů zejména v oblasti podpory seniorů, drogové problematiky a udržitelného rozvoje. Veřejnost se bude o těchto aktivitách dozvídat prostřednictvím media relations.
„Společenská odpovědnost je pro PR oříšek. Potvrzuje to i řada firem provozujících nadace, které v propagaci mnohokrát raději z nouze sahají po placeném inzertním prostoru. V rukou reklamy se však ze CSR stává marketing, a to s Českou spořitelnou nezamýšlíme,“ podotkl šéf české pobočky Weber Shandwick Vítězslav Horák.