Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

ČSSD řeší svou kampaň s agenturou Clintonové

Sociální demokracie oslovila Juliannu Smootovou a Dana Kanninena z STG.

Neúspěšná kampaň Hillary Clintonové. Ilustrační foto: Profimedia

Neúspěšná kampaň Hillary Clintonové. Ilustrační foto: Profimedia

Česká strana sociálně demokratická (ČSSD) oznámila, že chce na své volební kampani spolupracovat s agenturou STG, která připravovala prezidentskou kampaň Hillary Clintonové a podílela se i na předchozí kampani Baracka Obamy. „S agenturou jsme v kontaktu již delší dobu. Zkušenosti Julianny Smootové a Dana Kanninena jsou pro nás samozřejmě velmi cenné,“ uvedl volební manažer ČSSD Jan Birke.       
 
Podle něj strana vede s agenturou konzultace týkající se vedení politických kampaní a diskutuje s oběma jejími manažery o tom, jak případně jejich zkušenosti využít v blížící se předvolební kampani ČSSD před českými parlamentními volbami. 

Při parlamentních volbách v roce 2013 patřila sociální demokracie mezi největší zadavatele out-of-home reklamy v Česku, za billboardy a další venkovní formáty utratila podle monitoringu Admosphere kolem 44 milionů Kč. Své celkové výdaje na volební kampaň tehdy ČSSD odhadovala na 90 milionů Kč.