Vybraní diváci České televize jsou v těchto dnech e-mailem obesíláni pracovníky jejího výzkumného oddělení, aby pomohli určit obsah marketingové kampaně k chystané nové podobě večerní hlavní zpravodajské relace Události. V jednoduché anketě ČT dává vybrat divákům z pěti možností, výsledek chce znát do pondělí 20. února do 20 hodin.
Možnými slogany by se tak mohly stát věty „Události, víc než zprávy“, „Události, chtějte vědět víc“, „Události, vaše skutečné zprávy“, „Události, plné skutečných zpráv“ nebo „Události, jen skutečné zprávy“.
Pokud by bylo na výběr jen z těchto možností, Médiář.cz se kloní k poslednímu heslu. A aby se naplňovalo.
Obecně se předpokládá, že nová podoba Událostí se na obrazovkách ČT1 a ČT24 objeví v průběhu jara; vedení televize zatím přesné datum nedalo. Nicméně do konce února chce mít jasno o novém obsazení moderátorských pozic. Pracuje se také na nové grafice pořadu.