Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

ČT letos na reklamě utrží zhruba 65 milionů Kč

Vláda ve středu vzala na vědomí rozpočet České televize (ČT) pro využití výnosu z reklam na rok 2012, který byl kabinetu předložen pro informaci. Plánované příjmy z reklamy ČT by měly v letošním roce činit zhruba 65 milionů korun, což je o asi 400 milionů korun méně než bylo původně plánováno pro loňský rok.

Loňský příjem z reklamy byl nižší mimo jiné kvůli ukončení vysílání reklamy na kanálech ČT1 a ČT24 na podzim loňského roku. To bylo dříve, než televize plánovala.

Reklama ve veřejnoprávní televizi zůstala jen na programech ČT2 a ČT4. Výtěžek z reklamy na ČT2 se převádí na Státní fond kultury ČR, prostředky z reklamy odvysílané na ČT4 využije televize na výrobu a vysílání pořadů se sportovní tematikou.