Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

ČT má za Déčko další zlato z Promaxu

Multimediální soutěž Zachraňte duhu po evropském úspěchu oceněna i na světové úrovni.

Projekt Déčka Zachraňte duhu vzniká ve spolupráci se studiem Loom on the Moon. Foto: ČT

Projekt Déčka Zachraňte duhu vzniká ve spolupráci se studiem Loom on the Moon. Foto: ČT

Dětský veřejnoprávní kanál ČT Déčko veze druhý rok po sobě zlato ze soutěže televizní grafiky Promax BDA Global Excellence Awards, která letos proběhla 11. června v Los Angeles. Ocenění Déčko získalo za originální propojení marketingové podpory loňské prázdninové soutěže Zachraňte duhu v kategorii Využití multimédií v kampani k dětskému programu. Do soutěže propojující televizní vysílání, web a geocaching se loni v létě aktivně zapojilo přes 40.000 rodin.

Dětská stanice získala už v březnu první místo v evropské odnoži soutěže Promax BDA za kampaň podporující samotný web Zachraňte duhu. Česká televize na projektu spolupracuje se studiem Loom on the Moon, které pořad dodává, výtvarníkem je Daniel Špaček.

Dětský kanál České televize na globálním Promaxu uspěl už loni v kategorii On-air ilustrace za večerní znělky ukončující program. Zlato získalo i studio Oficina za design tematického kanálu Film+.