
O vánoční hvězdě. Foto: ČT
Prvních devět příček sledovanosti obsadily o letošním Štědrém dnu pořady České televize, konkrétně hlavního programu ČT1. Celodenní podíl České televize na publiku přesáhl 52 %, v hlavním vysílacím čase činil 59,6 %.
Nejsledovanějším pořadem celého včerejšího dne se stala premiérová štědrovečerní pohádka České televize O vánoční hvězdě. Vidělo ji 62 % všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi, celkem tedy víc než 2,68 milionu diváků (starších 15 let).
Druhou příčku v žebříčku sledovanosti obsadily Tři oříšky pro popelku, které si nenechalo ujít 2,2 milionu diváků (share 48,2 %) a třetí Pelíšky s víc než 1,7 milionu diváků (share 48,7 %).
Nová pohádka Karla Janáka zaujala nejvíc také dětské diváky, sledovalo ji 254.000 dětí ve věku 4 až 14 let, s podílem na publiku 59,2 %. Tři oříšky pro Popelku pak 198.000 (share 40,7 %) a Šíleně smutnou princeznu 167.000 (share 50,3 %)
Deset nejsledovanějších pořadů 24. prosince 2020
pořadí | program | pořad |
1 | ČT1 | O vánoční hvězdě |
2 | ČT1 | Tři oříšky pro Popelku |
3 | ČT1 | Pelíšky |
4 | ČT1 | Byl jednou jeden král... |
5 | ČT1 | Šíleně smutná princezna |
6 | ČT1 | Peklo s princeznou |
7 | ČT1 | Nesmrtelná teta |
8 | ČT1 | Tři veteráni |
9 | ČT1 | Nejlepší přítel |
10 | Nova | Pretty Woman |
Zdroj dat: ATO Nielsen Admosphere, Mediaguru

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
