
Veřejnoprávní televize vyveze do Číny třeba Národní klenoty s Miroslavem Táborským. Repro: ceskatelevize.cz
Česká televize si v rámci nově navázané spolupráce s největší čínskou státní televizí China Central Television (CCTV) navzájem vymění pořady. „Česká televize a čínská televize CCTV již vyjednaly výměnu pořadů, na základě které budou uváděny české filmy a seriály v Čínské lidové republice,“ řekla ČTK mluvčí ministerstva pro místní rozvoj Radka Burketová.
Mluvčí ČT Alžběta Plívová upřesnila, které české pořady čínskému publiku představí. „Česká televize nabízí poznávací a cestopisné pořady, jako jsou například Národní klenoty,“ poznamenala Plívová. Cílem je podpořit znalosti o České republice a vyvolat zájem o ni u čínských diváků.
Které čínské pořady naopak odvysílá ve svém programu Česká televize, zatím jasné není. „U memorand jde obecně primárně o výměnu pořadů, které odpovídají potřebám vysílacího rámce České televize. V tomto případě ještě nebyly konkrétní tituly stanoveny,“ doplnila mluvčí ČT.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu
