
Iva Pazderková v seriálu Láska v čase korony. Foto: Česká televize
Česká televize uvede na svém prvním programu svůj nový seriál Láska v čase korony. Ten s nadhledem nahlíží na současnou nelehkou společenskou situaci, na pozadí pandemie rozehrává příběhy několika obyvatel jednoho menšího českého činžáku. Natáčení v improvizovaných podmínkách začalo 14. dubna v pražských Vokovicích. Původně se mělo vysílat už 27. dubna, nakonec první díl půjde na ČT1 v pondělí 4. května od 21.10.
„Naší ambicí je vyprávět příběhy, jejichž hrdinové zažívají to, co zažíváme my teď. Zasmát se životu v karanténě, ukázat, že se dá zvládat, možná i to, že karanténa může být k něčemu dobrá. A zároveň vyzkoušet, zda lze napsat a natočit aktuální příběh a během týdne ho dopravit na obrazovku. Naši hrdinové budou prožívat to, co my před několika dny,“ říká kreativní producent a autor námětu Tomáš Baldýnský.
Projekt je dílem autorů rodinného seriálu Poldové a nemluvně. Scénář s Baldýnským píší Tomáš Chvála, Barbora Petrů a Jana Fleglová, režírují Jan Bártek a Jakub Machala. V seriálu hrají Petr Vršek, Zita Morávková, Jiří Hána, Zdeněk Maryška, Milena Steinmasslová, Iva Pazderková, Jakub Nemčok, Sára Korbelová a Filip František Červenka.
Na place byli při natáčení přítomni pouze herci a robotické kamery, počet členů štábu je minimální. Scénáře i organizace natáčení vznikají pomocí telekonferencí. Herci nebudou mít roušky, proto je ztvární jak reální životní partneři, kteří spolu sdílejí i v civilním životě domácnost, nebo herci, mezi kterými bude při natáčení bariéra, například dveře.
Plánovaných šest epizod rozehrává příběhy obyvatel jednoho menšího českého činžáku. Hlavními hrdiny jsou teenager Franta, jehož rodiče se nestihli vrátit ze zahraničí, senior Libor, který je po letech odkázán sám na sebe, když jeho žena uvízne mimo město, a mladý manželský pár Petr a Anna, pro které zákaz vycházení a karanténa budou rozhodující zkouškou jejich vztahu.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
