Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

ČT kvůli nedostatku zájemců zrušila tendr na prodej reklamy

O dvouletou zakázku v objemu 16 milionů Kč měla zájem jediná firma, dosavadní mediazastupitel Media Master.

  • ČTK
  • 09. 01. 2013 02:26

Česká televize zrušila tendr na prodej reklamy, který vyhlásila loni na podzim. Přihlásila se do něj totiž pouze jedna společnost, a to Media Master, která reklamu v ČT prodává nyní. Informuje o tom deník E15. Dvouletá zakázka měla předpokládanou hodnotu 16 milionů Kč.

„Ve lhůtě pro podání jsme obdrželi pouze jednu nabídku. V takovém případě v souladu se zákonem zadavatel obálku s nabídkou neotevírá a posléze zadávací řízení zruší,“ řekla deníku ředitelka komunikace a marketingu ČT Daniela Němcová. O dalším postupu se podle ní bude rozhodovat v nejbližší době.

Obchodní ředitel Media Masteru pro televize Josef Hladík potvrdil, že jedinou nabídku do tendru podala právě jeho firma. „Čekáme na postup ČT, podle toho se pak zařídíme. Náš zájem o spolupráci trvá i nadále,“ sdělil deníku Hladík.

Je to už druhý tendr na prodej reklamy, který musela ČT zrušit. Generální ředitel Petr Dvořák loni v březnu zrušil pětiletou zakázku v předběžném objemu 195 milionů Kč, kterou původně vyhrála právě společnost Media Master. Důvodem zrušení byla změna v objemu zakázky kvůli omezení reklamy na ČT, která ji musela přestat vysílat na programech ČT1 a ČT24.