Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

ČT4 druhý den po sobě díky hokeji nejsledovanější, ČT1 druhá, Nova až třetí

Předpoklad Novy, že diváci v neděli večer dají přednost hokeji, se potvrdil. Večerním pořadům ve sledovanosti vévodilo finále mistrovství světa mezi Ruskem a Slovenskem na ČT4, mezi “televizní velkou trojkou” díky tomu netradičně vyhrála Prima se Zázraky života. Víc lidí než finále tu ale přirozeně sledovalo odpolední boj českého výběru o bronz.

Hokej včera rozdrobil publikum. Odpolední mač ani večerní finále nepřekročily milionovou sledovanost. Tu překonaly jen Televizní a Sportovní noviny (1,3 milionu, respektive 1,1 milionu diváků), které se po sobotním výkyvu vrátily do čela žebříčku nejsledovanějších pořadů.

NEJSLEDOVANĚJŠÍ NEZPRAVODAJSKÉ POŘADY V NEDĚLI 20. 5. 2012
pořad čas vysílání kanál milionů diváků podíl na sledovanosti
Finsko – Česko 14:30 17:40 ČT4 0,96 50,9 %
Rusko – Slovensko 18:33 22:14 ČT4 0,91 26,7 %
Zázraky života 20:08 21:09 Prima 0,67 17,0 %
Šejdrem 20:03 21:31 ČT1 0,61 15,5 %
168 hodin 21:32 21:59 ČT1 0,58 15,5 %
O svatební krajce 13:08 14:27 ČT1 0,57 33,1 %
Babicovy dobroty 18:46 19:04 Nova 0,55 23,2 %
První rytíř 20:13 22:48 Nova 0,45 12,8 %
Rady ptáka Loskutáka 17:36 18:17 Nova 0,43 24,1 %
Tučně hlavní večerní pořady. Zdroj dat: ATO-Mediaresearch. Údaje pro skupinu diváků 15+

Stejně jako v sobotu se díky přímým hokejovým přenosům stala sportovní stanice ČT4 v neděli nejsledovanější. ČT1 díky popolední pohádce, večernímu dramatickému solitéru a publicistickému týdeníku 168 hodin porazila v celodenním podílu Novu i Primu.

PODÍLY NA SLEDOVANOSTI V NEDĚLI 20. 5. 2012
kanál celodenní podíl podíl v čase 19.00-22.00
ČT1 16,06 % 14,44 %
ČT2 3,08 % 2,33 %
ČT24 5,39 % 3,32 %
ČT4 20,97 % 28,33 %
Nova 15,53 % 16,81 %
Nova Cinema 4,11 % 2,20 %
Prima 14,27 % 15,38 %
Prima Cool 4,30 % 4,40 %
Prima Love 1,84 % 1,51 %
TV Barrandov 4,80 % 4,59 %
Zdroj dat: ATO-Mediaresearch. Údaje pro skupinu diváků 15+